:(

Bugzi hade som vi trodde erlishias. Men hon ska själv få läka ut de.. Kan ta ett bra tag, så hon vilar en månad nu till att börja med. Jag får skritta henne för att hålla igång. Så är det.. Visst känns det jobbigt att de kommer ta sån lång tid. Men skönt att äntligen kommit fram till nånting.

Sen förstår jag helt klart varför de inte riktigt gått så bra senaste tiden. Hon har ju troligtvis haft de enda sen i början av Juni.

Idag var första dagen på länge jag såg henne riktigt glad, ögonen lyste upp så fort jag hoppade upp på henne. Skrittade några varv runt ridbanan. Öronen var spetsade så mycket frammåt de bara gick hela tiden. :)


Kommentarer
Postat av: Minette

vad är erlishias?

2010-10-18 @ 21:31:26
URL: http://jenmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0