.

Bugzi ställde upp otroligt mycket idag, men jag vet varför hon betedde sig så konstigt. Hon var spänd och inte hennes vanliga. Men hon hoppade allt, båda nära och långt ifrån. När hon hade ont vägrade hon hoppa alls. Så jag vet int vad de beror på. Kombinationen kom vi in i trav/galopp för att hon nitade och vägrade gå 5 meter framför. Ändå klarade hon det. Sen i omhoppningen nitade hon på första omhoppningshindret, i samma hörn som kombinationen. Men jag drev på och hon hoppade det i trav. Fick en väldigt bra tid med tanke på att hon stannade.. Om hon inte hade gjort de hade vi typ legat i toppen :P 

Ska dit imorgon igen, antingen hoppar jag 115, eller ändrar jag till Avd B och 110. Hinderna känns hon ju bra på , det är emellan det inte kändes bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0