Uteritten

Min häst har blivit galen eller? Igår när jag red ut så gjorde hon ett hoppsprång. Som att hon skulle hoppat en oxer på 130. Jag flög ju som en vante upp i luften , men landade på/framför sadeln. Tror det var för att det stack ut en liten gren , men en häst hoppar inte över en gren? ... tydligen så var hon väl hoppsugen ;)

Btw, idag blir det galopp på banan! Sen såg jag att jag startade först på dressyren på surf , innebär att vi måste åka klockan 6. Och kliva upp typ 5. Men iaf så är ja nöjd över att starta först, hieg rida fram en stund utan jättemånga hästar på banan.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så mysig bild =D

2010-09-13 @ 16:58:32
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0